مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 12:002020-12-07اقتصادي

حجم آب سدهای فارس به 1674 میلیون مترمکعب رسید


مدیرعامل و رییس هیئت مدیره شرکت آب منطقه ای فارس بارندگی های حادث شده در این استان را تاکنون مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد که حجم آب 9 سد فارس به 1674 میلیون مترمکعب افزایش یافته است.

- حمیدرضا دهقانی دوشنبه 17 آذر اعلام کرد: از ابتدای امسال سطح آمادگی آب منطقه ای در مواجهه با سیلاب های ناشی از توده هوای بارشی در حوزه های تاسیسات آبی در حال بهره برداری شامل سدها، رودخانه ها، مسیل ها، آبراهه ها، کانال های آبی و کارگاه های فعال پروژه های عمرانی در حوزه آب افزایش یافته و هفته گذشته هم لایروبی بخشی از رودخانه ی سلطان آباد شیراز اجرا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آب منطقه ای فارس، دهقانی گفت: خوشبختانه با اینکه میزان بارندگی های اخیر در استان بیشتر از بارندگی های کشور بوده اما مورد خاصی ماننده طغیان در حوزه های آبی مشاهده نشده است.

دهقانی با اشاره به میزان افزایش حجم آب سدهای استان پس از بارندگی اخیر اظهار کرد: با این بارندگی ها، میزان حجم آب موجود در 9 سد استان، مجموعا به میزان 1674 میلیون مترمکعب رسیده که حدود 1195 میلیون مترمکعب آن قابل استفاده است.

مدیرعامل آب منطقه ای فارس با بیان اینکه بیشترین حجم افزایشی آب در سدهای استان مربوط به سد درودزن است، عنوان کرد: حجم آب این سد پس از بارندگی های اخیر به حدود 570 میلیون مترمکعب رسیده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم آب سدهای فارس به 1674 میلیون مترمکعب رسید

حجم آب سدهای فارس به 1674 میلیون مترمکعب رسید