مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 09:402020-12-07اجتماعي

با وجود بارش سنگین، همه محورهای قم باز است


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای قم گفت: با وجود بارش سنگین و بی وقفه، برف تمام محورهای این استان باز است.

- ایسنا/قم معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای قم گفت: با وجود بارش سنگین و بی وقفه، برف تمام محورهای این استان باز است.

اکبر نوروزپور در جمع خبرنگاران قم گفت: تمام راه های استان در محورهای جاده ای مناطقی از جمله سلفچگان، خلجستان و کهک باز و هدایت ترافیک در آن ها به خوبی در حال انجام است.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده و حضور به موقع نیروهای راهداری در محورهای جاده ای استان، اضافه کرد: هم اکنون 140 نفر از عوامل راهداری با استفاده از 120 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری ضمن استقرار در 9 راهدارخانه و مرکز اداره در حال اجرای عملیات برف روبی و نمک پاشی در سطح محورهای برف گیر می باشند.

وی به شرایط جاده پس از قطع بارش و صاف شدن هوا اشاره کرد و گفت: نیروهای راهداری با پاشیدن مخلوط ماسه و نمک در سطوح یخ زده جاده، نسبت به رفع یخ زدگی سطوح جاده ای پس از بارش ها اقدام می کنند.

نوروزپور به رانندگان توصیه کرد: ضمن رعایت کامل جوانب ایمنی سفر و به همراه داشتن تجهیزات سفرهای زمستانی خودرو مانند زنجیرچرخ، از سلامت سیستم گرمایشی خودرو اطمینان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با وجود بارش سنگین، همه محورهای قم باز است

با وجود بارش سنگین، همه محورهای قم باز است