مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 06:552020-12-07سياسي

زمان ثبت نام ارشد بدون آزمون کارشناسی ارشد


سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام برای پذیرش بدون آزمون دانشجوی کارشناسی ارشد سال 99 از 25 آذر ماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: براساس مصوبات جلسه پانزدهم و جلسه شانزدهم شورای سنجش و پذیرش در دوره های تحصیلات تکمیلی و اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مرحله ثبت نام پذیرش با سوابق تحصیلی ( معدل) کارشنی ارشد ناپیوسته سال 99(صرفا در همین سال انجام می شود) از 25 آذرماه، برای تمام زیر نظام ها از جمله دانشگاه آزاد اسلامی به صورت متمرکز و توسط سازمان سنجش انجام می گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: در رشته محل هایی که ظرفیت آنها از طریق آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی تکمیل نشده و فاقد انتخاب رشته کننده باشند، پذیرش براساس سوابق تحصیلی (معدل تراز شده کارشناسی) به صورت متمرکز صورت گیرد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد:همچنین اطلاعات رشته ها از دانشگاه ها در حال جمع آوری است و تنها رشته محل هایی در این مرحله پذیرش قرار می گیرند که فاقد انتخاب رشته کننده باشد و تعداد افراد ثبت نامی آن کمتر از ظرفیت مجاز آن باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان ثبت نام ارشد بدون آزمون کارشناسی ارشد

زمان ثبت نام ارشد بدون آزمون کارشناسی ارشد