مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 07:102020-12-06بين الملل

خشم رژیم صهیونیستی از تصمیم بحرین برای منع واردات تولیدات شهرک نشینان


انصراف بحرین از واردات محصولات تولیدی شهرک های یهودی نشین کرانه باختری و جولان اشغالی، رژیم صهیونیستی را به شدت عصبانی کرده است.

- انصراف بحرین از واردات محصولات تولیدی شهرک های یهودی نشین کرانه باختری و جولان اشغالی، رژیم صهیونیستی را به شدت عصبانی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه 12 اسراییل در واکنش به این تصمیم منامه، در گزارشی اعلام کرد، بحرین رویکرد خود را تغییر داده و اعلام کرد که محصولات تولیدی در شهرک های صهیونیستی در کرانه باختری و جولان سوریه را وارد نخواهد کرد.

در این گزارش آمده است، اظهارات منتسب به زاید بن راشد الزیانی، وزیر بازرگانی و صنعت و گردشگری بحرین که گفته بود کشورش میان محصولات وارداتی از فلسطین اشغالی و محصولات وارداتی از شهرک های یهودی در کرانه باختری و جولان سوریه تمایزی قائل نخواهد شد، رژیم صهیونیستی را بسیار امیدوار کرد اما خبر خبرگزاری بحرین که روز شنبه اعلام کرد، منامه هرگز تولیدات شهرک های اسراییلی در کرانه باختری را وارد نخواهد کرد با اظهارات الزیانی مغایرت دارد که واردات تولیدات شهرک ها را قبول کرده بود.

خبرگزاری رسمی بحرین اعلام کرد، یک منبع مسوول در وزارت بازرگانی، صنعت و گردشگری در این کشور اظهارات منتسب به الزیانی درمورد واردات محصولات تولیدی در کرانه باختری و جولان اشغالی را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم رژیم صهیونیستی از تصمیم بحرین برای منع واردات تولیدات شهرک نشینان

خشم رژیم صهیونیستی از تصمیم بحرین برای منع واردات تولیدات شهرک نشینان