مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 14:502020-12-05ورزشي

ورود باشگاه استقلال به ماجرای فیلمبرداری از کادرفنی


پس از انتشار جنجالی فیلم محمود فکری در دیدار مقابل فولاد قرار است در بازی مقابل صنعت نفت آبادان، تمهیداتی برای جلوگیری از حضور عکاسان و فیلمبرداران در اطراف نیمکت استقلال انجام شود.

- جی پلاس، در این چهار هفته ای که از شروع لیگ گذشته، دو ویدیو از نیمکت استقلال در فضای مجازی پخش شده که نشان دهنده عدم هماهنگی لازم بین مربیان و کادر اجرایی این تیم است.

ویدیوی اول مربوط به بازی فولاد و استقلال و زمانی از بازی بود که محمد دانشگر مصدوم شده و محمود فکری دنبال او می گردد و استقلال چند دقیقه ای ده نفره بازی کرد.

ویدیوی دوم هم درباره بازی پیکان و استقلال بوده که در صحنه ای از بازی حنیف عمران زاده به محمدحسین مرادمند دستور نفوذ می دهد اما صمد مرفاوی که در غیاب فکری نفر اول کادر فنی استقلال بوده، این دستور را وتو می کند و در این ویدیو صمد مرفاوی به حنیف عمران زاده هم انتقاد می کند که چرا بدون هماهنگی دستور فنی می دهد.

در چنین شرایطی اطلاعات حاکی از آن است که مدیران استقلال اصلا بابت انتشار این دو فیلم دل خوشی ندارند و ناراحتیشان را به گوش مسئولان سازمان لیگ هم رسانده اند و حتی به آنها اعلام کرده اند که نباید عکاسان و خبرنگاران بتوانند به قدری به محوطه فنی تیمها نزدیک باشند که بتوانند اتفاقات روی نیمکت را به راحتی ضبط کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود باشگاه استقلال به ماجرای فیلمبرداری از کادرفنی

ورود باشگاه استقلال به ماجرای فیلمبرداری از کادرفنی