مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 13:352020-12-05سياسي

تصور حل مشکلات ایران توسط «بایدن» فریفتگی افراطی از غرب است


مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه ای بجنورد گفت: هرگونه دل بستن برای حل مشکلات کشور به «بایدن»، ساده اندیشی در تحلیل یا فریفتگی افراطی از غرب و درماندگی از فهم عظمت ظرفیت داخلی است.

- بجنورد- مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه ای بجنورد گفت: هرگونه دل بستن برای حل مشکلات کشور به بایدن ، ساده اندیشی در تحلیل یا فریفتگی افراطی از غرب و درماندگی از فهم عظمت ظرفیت داخلی است.

حجت الاسلام نعمت الله آزموده در گفتگو با مهر با اشاره به برخی زمزمه ها مبنی بر سازش و مذاکره مجدد با آمریکا، اظهار کرد: همه باید آگاه باشند که به رییس جمهور برآمده از ابهام و آشوب نمی توان دل بست.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه ای بجنورد ادامه داد: جو بایدن 79 ساله با جسم فرتوت و درهم شکسته به خصوص پس از سکته چند سال قبلش، به شرط پشت سر گذاشتن یک دوره التهاب دو ماهه پس از انتخاب، در حالی رییس جمهور آمریکا می شود که در اداره کشور ایالات متفرقه آمریکا با مشکلات زیادی روبه رو است.

وی افزود: این شرایط گواهی می دهد هرگونه دل بستن برای علاج مشکلات کشور به او، یا ساده اندیشی در تحلیل است یا فریفتگی افراطی از غرب و درماندگی از فهم عظمت ظرفیت داخلی.

آزموده تصریح کرد: این در حالی است که همه می دانیم اولاً بایدن یک رییس جمهور برآمده از دل چند ماه آشوب پیش انتخاباتی و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصور حل مشکلات ایران توسط «بایدن» فریفتگی افراطی از غرب است

تصور حل مشکلات ایران توسط «بایدن» فریفتگی افراطی از غرب است