مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-05اقتصادي

پویشی که با خودکشی دانش آموز بوشهری کلید خورد


امسال بچه های ما محصل هستند اما به مدرسه نمی روند! امسال تعریف رسمی آموزش شده: «الکترونیک»؛ یعنی به اینترنت، تبلت، رایانه و محتوای آموزشی متناسب نیاز داری.

- امسال بچه های ما محصل هستند اما به مدرسه نمی روند! امسال تعریف رسمی آموزش شده: الکترونیک ؛ یعنی به اینترنت، تبلت، رایانه و محتوای آموزشی متناسب نیاز داری.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شهروند در ادامه نوشت: اخبار تلخی می شنویم که دانش آموزانی به خاطر نداشتن ابزار هوشمند با خودشان چه ها کردند اما حجم درد وسیع تر از اینهاست.

محرومیت از تحصیل یک دانش آموزِ توانا فقط به خاطر نبود چندمیلیون تومان یعنی سرخوردگی، یعنی تولید خشم از جایی که در آن زندگی می کند، یعنی خاموشی رویاهایش.

اینها را اعضای پویش مدرسه برای همه می گویند.

پویشی که آغازش با یک خبر تلخ شروع شد.

خبری هولناک از خودکشی پسربچه بوشهری که به دلیل نداشتن موبایل یا تبلت و عدم امکان استفاده از آموزش مجازی، خود را حلق آویز کرده بود.

امروز بر اساس آمارهای رسمی که اعلام می شود بیشتر از 3 میلیون دانش آموز از داشتن ملزومات آموزش آنلاین مثل تبلت یا موبایل محرومند.

حالا بعد از انتشار این خبر دردناک، پویشی به نام مدرسه برای همه با همکاری موسسه دارالاکرام فعالیتش را شروع کرده تا کودکان محروم از تحصیل بازنمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویشی که با خودکشی دانش آموز بوشهری کلید خورد

پویشی که با خودکشی دانش آموز بوشهری کلید خورد