مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-05ورزشي

وضعیت نامشخص سه باشگاه لیگ برتری فوتسال


لیگ برتر فوتسال کشور از تاریخ بیست و ششم آذر ماه آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  پس از مدت ها سازمان لیگ توانست با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های به وجود آمده مجوز برگزاری رقابت های فوتسال را اخذ کند و طبق اعلام سازمان لیگ، رقابت های لیگ برتر از تاریخ 26 آذر در دو گروه هفت تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

رشته فوتسال در ایران را باید پرچمدار افتخار آفرینی در فدراسیون فوتبال دانست که علاقمندان هم زیادی دارد، به همین دلیل در سال های گذشته بخش های خصوصی به این رشته ورزشی ورود پیدا کرده اند و با سرمایه گذاری در این رشته مهییج، شور و نشاط خاصی را در اکثر نقاط کشور بوجود آورده اند.

اگر نگاهی گذرا به روند چهارده تیم حاضر در لیگ برتر بیاندازیم متوجه عملکرد عجیب تیم های شهروند ساری، هایپرشهر شاهین شهر و ایمان شیراز خواهیم شد.

شهروندی ها جهت حضور در لیگ برتر تمرینات خود را از مهرماه آغاز کرده بودند اما به دلیل مشخص نبودن تاریخ برگزاری لیگ برتر تمریناتشان را تعطیل کردند اما دلیل اصلی این تعطیلی را باید مشکلات داخلی این باشگاه دانست، حال پس از چندین هفته قرار است تمرینات پرشورهای شمالی کشور از امروز آغاز شود ، نکته عجیب در خصوص این باشگاه مشخص نبودن سرمربی در فصل جاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامشخص سه باشگاه لیگ برتری فوتسال

وضعیت نامشخص سه باشگاه لیگ برتری فوتسال