مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 06:152020-12-05بين الملل

تصویربرداری پهپاد حزب الله از اراضی اشغالی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه تلویزیونی المنار لبنان امشب آخرین بخش از مستند رازهای آزادی سازی دو بر فراز منطقه الجلیل را منتشر کرده که پهپاد مقاومت توانسته در اوج آمادگی دشمن و با عبور از رادارهای آنها به این مناطق نفوذ کرده و ضمن تصویر .

- پهپاد حزب الله لبنان توانست با نفوذ در اراضی اشغالی و پرواز بر فراز منطقه الجلیل از این مناطق تصویربرداری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه تلویزیونی المنار لبنان امشب آخرین بخش از مستند رازهای آزادی سازی دو بر فراز منطقه الجلیل را منتشر کرده که پهپاد مقاومت توانسته در اوج آمادگی دشمن و با عبور از رادارهای آنها به این مناطق نفوذ کرده و ضمن تصویر برداری از این مناطق سالم به پایگاه اصلی خود در لبنان باز گردد.

روزنامه الاخبار لبنان فاش کرد که یک فروند پهپاد حزب الله 26 اکتبر گذشته یعنی در دومین روز از مانور نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی، به آسمان اراضی اشغالی نفوذ کرده و اقدام به تصویربرداری از این منطقه کرده است.

این روزنامه نوشت: نفوذ این پهپاد به آسمان منطقه الجلیل، در دومین روز مانور نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و در اوج تدابیر امنیتی و پرواز گسترده جنگنده ها و پهپادهای اسراییلی در آسمان مناطق شمالی به منظور جلوگیری از ورود هرگونه پهپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویربرداری پهپاد حزب الله از اراضی اشغالی

تصویربرداری پهپاد حزب الله از اراضی اشغالی