مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 06:052020-12-05اقتصادي

سال 99 واردات و صادرات قزوین هر دو منفی شد


مدیرکل گمرک استان قزوین ضمن اعلام کاهش رسوب کالا در گمرک قزوین گفت: میزان صادرات از لحاظ ارزش و وزن 32 درصد و میزان واردات نیز به لحاظ ارزشی پنج درصد و به لحاظ وزنی 20 درصد کاهش داشته است.

- ایسنا/قزوین مدیرکل گمرک استان قزوین ضمن اعلام کاهش رسوب کالا در گمرک قزوین گفت: میزان صادرات از لحاظ ارزش و وزن 32 درصد و میزان واردات نیز به لحاظ ارزشی پنج درصد و به لحاظ وزنی 20 درصد کاهش داشته است.

رضا نیک روشت در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به ترخیص کالاهای انجام شده از گمرک میزان رسوب کالا کاهش پیدا کرده و به هشت تا 10 رسیده که یک رقم طبیعی است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان میزان صادرات قزوین 191 میلیون دلار و از لحاظ وزنی 386 هزار تُن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش و وزن 32 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل گمرک استان قزوین خاطرنشان کرد: عمده کالاهای صادراتی شامل مواد شست وشو و پاک کننده، میله آهنی، روغن های نفتی، مفتول مسی و بطری شیشه ای بوده که به 56 کشور صادره شده است.

وی تصریح کرد: 51 درصد کالاهای صاداراتی به عراق، 13 درصد به ترکیه، 13 درصد به افغانستان، چهار درصد به سوریه و چهار درصد به پاکستان صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال 99 واردات و صادرات قزوین هر دو منفی شد

سال 99 واردات و صادرات قزوین هر دو منفی شد