مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:552020-12-05بين الملل

وزیر خارجه سعودی: توافق صلح با اسراییل گامی مهم است


وزیر خارجه عربستان سعودی تصریح کرد که توافق عادی سازی روابط با تل آویو «گامی مهم» است که مانع الحاق سرزمین فلسطینیان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فیصل بن فرحان بن عبدالله آل سعود وزیر خارجه عربستان سعودی، شامگاه روز جمعه، در نشست گفت و گوهای مدیترانه، صلح با رژیم صهیونیستی را گامی مهم دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری شبکه روسیا الیوم ، وزیر خارجه سعودی در این نشست گفت که توافق صلح با اسراییل مانع الحاق سرزمین های فلسطین شده است و از سوی دیگر، این مسئله در تقویت ثبات منطقه نقش دارد.

اظهارات وزیر خارجه عربستان سعودی در تأیید سخنان مقام های کشورهای سازش کننده با رژیم صهیونیستی است؛ کشورهای یادشده اصرار دارند که در مقابل تعلیق اشغال کرانه باختری با تل آویو روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی سازی کرده اند؛ اما مقام های رژیم صهیونیستی بارها تأکید کرده اند که مسئله الحاق کرانه باختری کماکان در دستور کار قرار دارد و تنها مدتی به حال تعلیق در آمده است.

فیصل بن فرحان در نشست مذکور همچنین مدعی شده است که حمایت ریاض از امضای یک توافق صلح عادلانه امکان برپایی کشور مستقل را به فلسطینیان می دهد.

این اظهارات یک هفته پس از آن است که رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه سعودی: توافق صلح با اسراییل گامی مهم است

وزیر خارجه سعودی: توافق صلح با اسراییل گامی مهم است