مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:402020-12-05اقتصادي

چرا سیستم حمل و نقل عمومی در دوران کرونا متوقف نمی شود؟


نتایج یک پژوهش نشان می دهد که کرونا یکی از اساسی ترین محدودیت ها را در توسعه سیستم حمل و نقل ایجاد کرده است و با اوج گرفتن اپیدمی ویروس کرونا، - ایسنا/اصفهان نتایج یک پژوهش نشان می دهد که کرونا یکی از اساسی ترین محدودیت ها را در توسعه سیستم حمل و نقل ایجاد کرده است و با اوج گرفتن اپیدمی ویروس کرونا، کاهش تقاضا برای استفاده از حمل و نقل عمومی را به همراه داشته است.

همواره حمل و نقل و ترافیک شهری به عنوان مبحث کلیدی، در برنامه ریزی شهری و منطقه ای مطرح بوده زیرا یکی از نقش های اساسی و زیرساخت های شهری را تشکیل می دهند که با ارتباط دادن امور انسانی به یکدیگر و جریان یابی افراد، کالا، انرژی و اطلاعات، محقق می شود.

همه گیری ویروس کرونا تاثیر قابل توجهی در حمل و نقل عمومی داشته و این ادعا که استفاده از حمل ونقل عمومی باعث شیوع ویروس کرونا می شود، تاثیر بسیار مخربی بر روی این سیستم گذاشت.

این ویروس تهدیدکننده، توانسته تا به حال صدمات اجتماعی و اقتصادی به سیستم حمل و نقل وارد و باعث از بین رفتن بخش مهمی از سرمایه ها و ناوگان های این بخش شده است.

مسئله حمل و نقل شهری یکی از دغدغه های اصلی برنامه ریزان شهری است که در حال حاضر با وجود اپیدمی، ویروس کرونا یکی از چالش های مهم در حمل و نقل را به وجود آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا سیستم حمل و نقل عمومی در دوران کرونا متوقف نمی شود؟

چرا سیستم حمل و نقل عمومی در دوران کرونا متوقف نمی شود؟