مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:352020-12-05فرهنگي

چرا کرونا بیشتر هنرمندان را می کشد؟


بی شک درگذشت هر شهروند و هموطنی در هر کسوت و مرتبه ای بر اثر ابتلا به ویروس کرونا یا هر عامل دیگری، ناراحت کننده است.

اما در این روزهای عجیب، برای بسیاری این پرسش پدید آمده است که ویروس مرگبار چرا بیش از شاخه های دیگر همچون اقتصاد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، یکی از تازه ترین و برجسته ترین چهره های هنری که در این چند وقت بر اثر ابتلا به بیماری کووید19 از دنیا رفته، پرویز پورحسینی بوده است.

پورحسینی از آن دسته بازیگرانی بود که به صورت ذاتی و حتا با فیزیک صورت خود، بازیگرند و حتا نگاه ها و چشم هایشان در یک فیلم، نقش آفرینی قابل توجهی را به نمایش می تواند بگذارد.

نکته ی قابل تامل درباره ی مرحوم پرویز پورحسینی این است که همین چند ماه پیش که سالروز تولدش بود، گفته بود، به دلیل آنکه مادرش بالای 90 سال سن و طبعا وضعیت حساسی دارد و نیز نزد آنها زندگی می کند، بیشتر مراقبت می کنند که پروتکل های بهداشتی را تا جای ممکن و به طور جدی رعایت کنند.

او پیش تر هم در پویش هایی ویدیویی شرکت کرده و از کادر درمان و تلاش هایشان تشکر کرده بود اما متاسفانه کادر درمان به رغم تلاش هایشان نتوانستند زندگی او را نجات دهند.

چنگیز جلیلوند دیگر چهره پیشکسوت عرصه هنر بود که این روزها بر اثر ابتلاء به همین ویروس و بیماری ناشی از آن، چشم از جهان فرو بست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کرونا بیشتر هنرمندان را می کشد؟

چرا کرونا بیشتر هنرمندان را می کشد؟