مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:302020-12-05ورزشي

شهرداری همدان تیم قدرتمندی راروانه لیگ دسته دوم فوتبال کشورمی کند


مربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: برنامه ریزی ها به نحوی است که یک تیم قدرتمند را روانه مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور کنیم.

- مجید بیگم جانی در گفتگو با عدم برگزاری مناسب دیدارهای تدارکاتی بود که به دنبال آنیم قبل از آغاز مسابقات چند دیدار تدارکاتی مناسب را برگزار کنیم.

مربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه دوران بدنسازی خوبی را داشتیم، گفت: هدف اصلی این است تا یک تیم قدرتمند و قابل احترام را روانه مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور کنیم و تا پایان مسابقات نیز برای کسب جواز حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور خواهیم جنگید.

بیگم جانی عنوان کرد: تمام تیم های حاضر در گروه ما تیم های قابل احترامی هستند و به اعتقاد بنده تیم ضعیف در لیگ دسته دوم فوتبال کشور وجود ندارد و همه تیم ها برای کسب امتیاز خواهند جنگید به همین دلیل از بازی نخست همه دیدارها حکم مرگ و زندگی را خواهد داشت و ما نیز در هر بازی به دنبال کسب حداکثر امتیازات خواهیم بود.

وی با اشاره به بازیکنان جذب شده در تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: شاکله اصلی بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان را بازیکنان بومی تشکیل می دهند و تنها در چند پست بازیکن غیربومی جذب کرده ایم و اعتقاد داریم که فوتبالیست های همدان ظرفیت بسیار بالایی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری همدان تیم قدرتمندی راروانه لیگ دسته دوم فوتبال کشورمی کند

شهرداری همدان تیم قدرتمندی راروانه لیگ دسته دوم فوتبال کشورمی کند