مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:202020-12-05پزشكي

آمار کرونایی استان مرکزی روی مدار نزول


رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به محدودیت های اخیر اظهار کرد: آمار بیماران سرپایی، بستری و فوتی کرونا در استان مرکزی روندی کاهشی به خود گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی اراک، دکتر سید محمد جمالیان اظهار کرد: طی هفته گذشته آمار بیماران سرپایی، بستری و متوفیان در اثر کرونا روند کاهشی چشمگیری داشته است.

وی افزود: بر اثر اعمال جدی محدودیت های دو هفته ای و همکاری صنوف و مردم استان مرکزی انتظار داریم که اثرات این اعمال محدودیت ها را در این هفته نیز شاهد باشیم و امیدواریم که با توکل به خداوند متعال و با همکاری مردم و تمامی مشاغل، روند نزولی کرونا در استان ما ادامه دار باشد.

جمالیان تاکید کرد: بعد از دو هفته محدودیت و خستگی های روحی که اعمال شده، پیش بینی می شود که مردم حضور بیشتری در سطح شهر و خیابان ها داشته باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک هشدار داد: وضعیت پایدار و ثابتی که امروز شاهد آن هستیم نتیجه تلاش های جدی مردم، کسبه و صنوف استان مرکزی است، امیدواریم که مردم کماکان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و از خرید و حضورهای غیر ضروری اجتناب ورزند تا این پایداری که با زحمات و تلاش خود مردم به دست آمده، هدر نرود و مستمر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار کرونایی استان مرکزی روی مدار نزول

آمار کرونایی استان مرکزی روی مدار نزول