مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 14:502020-12-04پزشكي

ماجرای زنده شدن نوزاد آبدانانی پس از انتقال به سردخانه


نوزاد 2 ماهه آبدانانی پس از اعلام فوت و انتقال به سردخانه، دوباره جان می گیرد و زنده می شود.

- دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جوابیه ای اعلام کرد: فردا شنبه 15 آذرماه کمیسیون تخصصی بررسی و ارزیابی موضوع نوزاد آبدانانی با حضور تمامی اساتید گروه اطفال استان برگزار می شود و نتیجه قطعی آن به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، روز گذشته ویدیویی در شبکه های مجازی ایلام منتشر شد که نشان می داد نوزاد 2 ماهه آبدانانی پس از اعلام فوت و انتقال به سردخانه، دوباره جان می گیرد و زنده می شود.

بر اساس اعلام کانال های خبری شهرستان آبدانان، نوزاد 2 ماهه آبدانانی با نارسایی مادرزادی در بیمارستان امام خمینی ایلام( ره) تحت مراقبت بوده است که شب گذشته حال نوزاد وخیم گزارش و گواهی فوت وی صادر می شود.

اما هنگامی که والدین فرزند خود را برای تدفین به آبدانان با فاصله حدود 180 کیلومتر از ایلام، انتقال می دهند مسوول غسالخانه آبدانان متوجه تپش قلب نوزاد می شود.

پس از حضور اورژانس بیمارستان رسول اکرم(ص) آبدانان، زنده بودن نوزاد تایید و برای مراقبت بیشتر به بیمارستان انتقال داده می شود.

برخی از سایت ها و کانال های خبری استان ایلام از صدور گواهی دفن این نوزاد انتقاد کرده و آن را ناشی از قصور پزشکی دانستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای زنده شدن نوزاد آبدانانی پس از انتقال به سردخانه

ماجرای زنده شدن نوزاد آبدانانی پس از انتقال به سردخانه