مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 08:452020-12-04پزشكي

ماجرای احیای نوزاد دو ماهه در غسالخانه آبدانان ایلام


شامگاه پنجشنبه یکی از پرستاران این بیمارستان وارد اتاق شد و اقدام به قطع اکسیژن بیمارمان کرد و به من توضیح داد، چون امکان استفاده از ماسک دستگاه برای نوزاد نیست؛ - فلذا دستگاه اکسیژن را در کنار کودک و بر سینه نوزاد گذاشته می شود.

ماجرای بازگشت به زندگی نوزاد 2ماهه در غسالخانه آبدانان از تولد تا قصور پزشکی، صدور مجوز فوت و احیا چه بود؟ مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام پاسخگو نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم از ایلام؛ شامگاه پنجشنبه خبری با عنوان زنده شدن کودک 2ماهه در غسالخانه فضای رسانه ای ایلام را به خود مشغول کرد.

این خبر حکایت از آن داشت که کودکی 2ماهه در پی یک خطای پزشکی در بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام به تلقی آنکه فوت کرده، راهی سردخانه بیمارستان و سپس تحویل خانواده جهت انتقال به زادگاه وی در شهرستان آبدانان برای تدفین شده است.

خانواده کودک 2ماهه با تحویل پیکر به سمت آبدانان حرکت می کنند و با گذشت 175 کیلومتر فاصله آبدانان به ایلام، پیکر نوزاد را جهت غسل و انجام مسائل شرعی تدفین به غسالخانه آبدانان می برند و تحویل غسال می دهند.

روایت مرتضی بیگی، مسئول غسالخانه آبدانان از این اتفاق تلخ، شنیدنی است؛ به رسم معمول جهت غسل میت وارد غسالخانه و با پیکر کودک 2ماهه ای روبه رو شدم که باید غسل داده شود؛ اما با نگاهی به پیکر نوزاد متوج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای احیای نوزاد دو ماهه در غسالخانه آبدانان ایلام

ماجرای احیای نوزاد دو ماهه در غسالخانه آبدانان ایلام