مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 07:552020-12-04سياسي

سریال پلمب های غیرقانونی در ایلام، سرپوشی برای ترک فعل های شهرداری!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، اقدام شهرداری به پلمب نهادها و ارگان های دولتی بیشتر مشابه یک اقدام حاشیه ای برای برداشته شدن فشارها بر دیگر اقداماتی است که انجام نشده و یا در حال انجام است.

شهرداری بیش از 130 مورد رای قلع و قمع دارد که آن ها را اجرا نمی کند؛ باید چرایی این موضوع به جد پیگیری شود، موضوعی که اخیرا مورد انتقاد سازمان بازرسی و حتی نماینده ولی فقیه در استان ایلام نیز قرار گرفته است.

  از این رو رسانه های وابسته به این ارگان نیز با بوق و کرنا کردن خبرهای جزیی و غیرقانونی شهرداری، این موضوع را تشدید کرده و قصد سرپوش گذاشتن بر اقدامات دیگر شهرداری را دارند.

شرکت شهرک صنعتی توسط شهرداری پلمب شد اقبال اسماعیلی مدیر شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: چند روز پیش شهرداری اقدام به پلمب شهرک صنعتی کرد؛ ما به این به رای اعتراض کردیم چرا که یک ماه پیش جلسه ای بین شرکت شهرک صنعتی و شهرداری برگزار شد و با توجه به بررسی اسناد و مدارک مربوطه قرار بر این شد که یک ماه برای پرداخت بدهی فرصت بدهند.

وی افزود: یک ماه نشده بود که برگه اخطار 72 ساعته به ما دادند؛ با این وجود روزی که نامه ی ابلاغیه امضا شد باید سه روز بعد برای پلمب اقدام می کردند؛ اما  12 ساعت بعد از ارسال ابلاغیه شهرک را پلمب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال پلمب های غیرقانونی در ایلام، سرپوشی برای ترک فعل های شهرداری!

سریال پلمب های غیرقانونی در ایلام، سرپوشی برای ترک فعل های شهرداری!