مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-04پزشكي

خون معلولان شفابخش جان بیماران شد+تصاویر


جمعی از معلولین مهرورز و خیرخواه، با حضور درمرکز انتقال خون استان تهران و راه اندازی پویش «اهدای خون، قطره های توانا»، به صف داوطلبان اهدای خون پیوستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، این روزها همه از دردها، کوه می سازند، از بیماری ها، طوفان می سازند، با دیدن معلولان آه می کشند و گذراندن لحظات با معلولان، برایشان سخت است؛اما هموطنان معلول ما خود دنیایی متفاوت تر از افراد دیگر دارند و نگاهشان به زندگی حتی در برخی زمانها ملایم و لطیف تر از افراد سالم از نظر جسمی است.

موید این ادعا زمانی به وضوح دیده می شود که مشاهده می کنیم تعدادی از این عزیزان که خود در اثر بیماری، دچار نقص ایمنی بوده و در این روزهای ملتهب کرونایی باید نگران تر از بقیه افراد نسبت به سلامتی و در امان ماندن از ابتلا به این ویروس مهلک باشند؛ به یاری بیماران دیگر و هم نوعان نیازمند به خون شتافته و با اهدای خون خود، سعی کرده اند تا سهمی در یاری رساندن به بیماران و بستری شدگان در مراکز درمانی داشته باشند.

روز گذشته و به بهانه روز جهانی افراد داری معلولیت جسمی، تعدادی از معلولین دلسوز، ایثارگر و نوعدوست به جمع اهداکنندگان خون پیوسته و با شرکت در پویش اهدای خون، قطره های توانا و حضور مرکز انتقال خون استان تهران، با اهدای خون خود، در این اقدام خداپسندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون معلولان شفابخش جان بیماران شد+تصاویر

خون معلولان شفابخش جان بیماران شد+تصاویر