مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 13:152020-12-03بين الملل

امضای یک یادداشت تفاهم میان بحرین و رژیم صهیونیستی در حوزه گردشگری


رژیم صهیونیستی و بحرین در راستای اجرای توافقنامه عادی سازی روابط میان دو طرف یک یادداشت تفاهم در حوزه گردشگری امضا کردند.

- رژیم صهیونیستی و بحرین در راستای اجرای توافقنامه عادی سازی روابط میان دو طرف یک یادداشت تفاهم در حوزه گردشگری امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، این یادداشت تفاهم در حاشیه سفر زاید بن راشد الزیانی، وزیر صنعت، تجارت و گردشگری بحرین به اراضی اشغالی به امضا رسید.

در مراسم امضای این یادداشت که در یکی از هتل های قدس اشغالی برگزار شد، از طرف رژیم صهیونیستی اوریت فرکاش کوهن، وزیر گردشگری این رژیم یادداشت را امضا کرد.

خبرگزاری رسمی بحرین به نقل از الزیانی اعلام کرد: آغاز فعالیت های گردشگری با اسراییل می تواند در آینده در توسعه هر چه بیشتر فعالیت های این حوزه میان دو کشور نقش بسزایی ایفا کرده و خواسته های دو طرف را برآورده و منافع مشترک دو طرف را تامین کند.

وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد: همکاری دو کشور در این حوزه می تواند افق های بیشتری را برای اقدام مشترک ایجاد کند .

وزیر صنعت و گردشگری بحرین عصر چهارشنبه با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و گابی اشکنازی، وزیر خارجه این رژیم دیدار کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای یک یادداشت تفاهم میان بحرین و رژیم صهیونیستی در حوزه گردشگری

امضای یک یادداشت تفاهم میان بحرین و رژیم صهیونیستی در حوزه گردشگری