مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-03بين الملل

اذعان رژیم صهیونیستی به توان هسته ای شهید فخری زاده


وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در پی سیاست های ضدایرانی این رژیم در اقدامات تروریستی نسبت به توان علمی هسته ای شهید محسن فخری زاده استقبال کرد.

- وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در پی سیاست های ضدایرانی این رژیم در اقدامات تروریستی نسبت به توان علمی هسته ای شهید محسن فخری زاده استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شبکه بلومبرگ، نفتالی بنت قانون گذار و وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در گفت و گویی با این شبکه در پی اقدام تروریستی علیه محسن فخری زاده دانشمند برجسته کشورمان در هفتم آذر ماه که موجب به شهادت رسیدن او شد، مدعی شد که جهان با ترور این دانمشند ایرانی امن تر شده است.

بنت در عین حال با گفتن این که مطلع نیست چه کسی مسئول ترور شهید فخری زاده است، از این اقدام استقبال کرده و با اذعان به توانمندی های او در دانش هسته ای، به گزافه گویی درباره او پرداخته و مدعی شد: این فرد تنها یک بمب ساعتی نبود، یک بمب هسته ای ساعتی بود و جهان بدون او امن تر است.

بر اساس این گزارش، محسن فخری زاده دانشمند برجسته کشورمان در هفتم آذرماه در پی تیراندازی عوامل تروریستی در آب سرد دماوند به شهادت رسید.

مقامات کشورمان با اشاره به این که طبق شواهد موجود به احتمال زیاد نشانه هایی از دست داشتن رژیم صهیونیستی در این اقدام تروریستی وجود دارد، همچنان که پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان رژیم صهیونیستی به توان هسته ای شهید فخری زاده

اذعان رژیم صهیونیستی به توان هسته ای شهید فخری زاده