مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:052020-12-03اقتصادي

کاهش بیش از 50 درصدی تلفات برق در خوزستان


مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه با توجه به سرمایه گذاری های انجام شده، تلفات برق بیش از 50 درصد کاهش یافته است، گفت: از سال 92 تاکنون بیش از 6 هزار و 100 میلیارد تومان در شبکه های انتقال و توزیع برق خوزستان سرمایه گذاری شده است.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه با توجه به سرمایه گذاری های انجام شده، تلفات برق بیش از 50 درصد کاهش یافته است، گفت: از سال 92 تاکنون بیش از 6 هزار و 100 میلیارد تومان در شبکه های انتقال و توزیع برق خوزستان سرمایه گذاری شده است.

محمدحسن متولی زاده در مراسم افتتاح پروژه های برق منطقه ای خوزستان که امروز به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رییس جمهور و وزیر نیرو برگزار شد، اظهار کرد: برق در خوزستان نقش بسیار حیاتی تری در زندگی مردم ایفاء می کند و به این دلیل، صنعت برق نیز توجه ویژه ای به خوزستان دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از سال 92 تاکنون علاوه بر بهره برداری از چندین نیروگاه بزرگ با ظرفیت بیش از 1800 مگاوات، بالغ بر 6 هزار و 100 میلیارد تومان در شبکه های انتقال و توزیع خوزستان سرمایه گذاری شده است.

متولی زاده عنوان کرد: امروز 9 پروژه بزرگ در هفت شهر استان خوزستان به بهره‎برداری رسید که برای اجرای آن ها بیش از یک هزار و 100 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بیش از 50 درصدی تلفات برق در خوزستان

کاهش بیش از 50 درصدی تلفات برق در خوزستان