مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:002020-12-03سياسي

انجام 13 هزار ارشاد و معاضدت قضایی در دادگستری یزد


سرپرست روابط عمومی دادگستری کل استان یزد اعلام کرد: طی هشت ماهه اول امسال بالغ بر 13 هزار ارشاد و معاضدت قضایی در سطح استان صورت گرفته که قریب به 11 هزار آن مربوط به مشاوره حضوری و مابقی مربوط به مشاوره تلفنی اعم از حقوقی و کیفری بوده است.

- ایسنا/یزد سرپرست روابط عمومی دادگستری کل استان یزد اعلام کرد: طی هشت ماهه اول امسال بالغ بر 13 هزار ارشاد و معاضدت قضایی در سطح استان صورت گرفته که قریب به 11 هزار آن مربوط به مشاوره حضوری و مابقی مربوط به مشاوره تلفنی اعم از حقوقی و کیفری بوده است.

حسین عباس زاده در این رابطه بیان کرد: مسئولان ارشد قضایی استان در راستای کرامت محوری و تکریم ارباب رجوع، در هشت ماهه نخست سال جاری با رعایت کلیه شیوه نامه های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا و حفظ فاصله گذاری اجتماعی، با بیش از 10 هزار نفر از مراجعین به دستگاه قضا دیدار و درخواست ها و مشکلات قضایی و حقوقی بررسی و اقدامات لازم در این زمینه صادر شد.

وی اظهار کرد: بخش اعظمی از این ملاقات ها مربوط به رییس کل دادگستری، قائم مقام رییس کل و معاونان قضایی بوده و بخش دیگری نیز توسط رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب یزد و دادستان مرکز استان صورت گرفته و همچنین تمامی رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی سراسر استان یک زمان مشخص را برای ملاقات با مراجعین اختصاص دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 13 هزار ارشاد و معاضدت قضایی در دادگستری یزد

انجام 13 هزار ارشاد و معاضدت قضایی در دادگستری یزد