مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 08:202020-12-03دانش

مهلت ثبت نام خوابگاه متاهلی تا 16 آذر تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع دانشجویان مقطع دکتری روزانه غیر بومی دارای سنوات مجاز که متقاضی استفاده از خوابگاه متأهلین هستند وتاکنون موفق به ثبت نام و ارائه درخواست نشده اند می رساند، - مهلت ثبت نام اسکان در خوابگاه متاهلی دانشگاه شهید بهشتی تا 16 آذر تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع دانشجویان مقطع دکتری روزانه غیر بومی دارای سنوات مجاز که متقاضی استفاده از خوابگاه متأهلین هستند وتاکنون موفق به ثبت نام و ارائه درخواست نشده اند می رساند، مهلت ثبت نام تا 16 آذر تمدید شد.

بر اساس این گزارش، متقاضیان با مراجعه به وبسایت دانشگاه، بخش معاونت دانشجویی، سرپرستی خوابگاه های دانشجویی نسبت به تکمیل فرم تقاضای استفاده از خوابگاه متاهلی دانش پژوهان (موقوفه) اقدام نمایند.

لازم به ذکر است متقاضیان بر اساس ضوابط و مقررات مربوطه اولویت بندی می شوند و تکمیل فرم به منزله ثبت نام اولیه است و هیچگونه تعهدی برای اسکان دانشجو در خوابگاه متاهلی نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام خوابگاه متاهلی تا 16 آذر تمدید شد

مهلت ثبت نام خوابگاه متاهلی تا 16 آذر تمدید شد