مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:202020-12-03اجتماعي

ورود سامانه بارشی به خراسان جنوبی / هوا سردتر می شود


مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی از نفوذ سامانه بارشی از اواخر وقت شنبه هفته آینده به استان خبر داد و گفت: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در اغلب نقاط استان بارندگی داریم.

- علیرضا خندان رو در گفت و گو با مهر با اشاره به شرایط جوی استان بیان کرد: طی امروز پنج شنبه برای برخی نقاط شمالی استان احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه در روزهای جمعه و شنبه شرایط جوی پایدار است، اظهار کرد: از اواخر وقت شنبه سامانه بارشی به جو استان نفوذ می کند.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی افزود: با ورود این سامانه بارشی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در اغلب نقاط استان بارش باران پیش بینی می شود.

کاهش دمای هوا وی بیان کرد: شب گذشته هم بارندگی های عشق آباد طبس و سه قلعه دو میلیمتر و بارندگی های بشرویه، سرایان، رقه، فتح آباد و سرند یک میلیمتر گزارش شده است.

خندان رو با اشاره به شرایط دمایی هوا در 24 ساعت آینده بیان کرد: از فردا جمعه تا اواسط هفته آینده روند دما کاهشی بوده و هوا سردتر می شود.

وی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته شهرستان سربیشه با دو درجه سانتی گراد سردترین و دهسلم نهبندان با 27 درجه سانتی گراد گرم ترین مناطق بوده اند.

خندان رو افزود: همچنین دمای هوا در مرکز استان حداقل چهار درجه سانتی گراد و حداکثر 21 درجه سانتی گراد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی به خراسان جنوبی / هوا سردتر می شود

ورود سامانه بارشی به خراسان جنوبی / هوا سردتر می شود