مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 06:252020-12-03ورزشي

معلولان با تکیه بر نیروی ایمان توانسته اند در مسیر توسعه کشور گام بردارند


معلولان با تکیه بر نیروی ایمان و بهره گیری از استعدادهای عظیم خویش توانسته اند در مسیر رشد، شکوفایی، کمک به توسعه کشور و افتخارآفرینی در میادین مختلف علمی و ورزشی گام های موثری بردارند.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: معلولان با تکیه بر نیروی ایمان و بهره گیری از استعدادهای عظیم خویش توانسته اند در مسیر رشد، شکوفایی، کمک به توسعه کشور و افتخارآفرینی در میادین مختلف علمی و ورزشی گام های موثری بردارند.

حمید ملانوری، پیامی به مناسبت روز جهانی معلولان صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام بدین شرح است: سیزدهم آذر ماه مصادف با سوم دسامبر، آغاز هفته ای برای بزرگداشت مقام گروهی از همنوعان ماست که در عمل ثابت کرده اند، معلولیت محدودیت نیست و با اراده ای راسخ و پولادین می توان به قله های توفیق صعود کرد حتی اگر نقص عضوی وجود داشته باشد.

بدون تردید معلولان با تکیه بر نیروی ایمان و بهره گیری از استعدادهای عظیم خویش توانسته اند در مسیر رشد، شکوفایی، کمک به توسعه کشور و افتخارآفرینی در میادین مختلف علمی و ورزشی گام های موثری بردارند که کسب مدارج عالی علمی و برافراشتن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران توسط جامعه معلولین کشور در مسابقات جهانی نمونه های بارزی از این توفیقات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلولان با تکیه بر نیروی ایمان توانسته اند در مسیر توسعه کشور گام بردارند

معلولان با تکیه بر نیروی ایمان توانسته اند در مسیر توسعه کشور گام بردارند