مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 05:052020-12-03دانش

از اعتراضات دانش آموختگان دکتری تا ممنوعیت استعلام مدارک از دانشگاه های خارجی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته ای که گذشت، خبر هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه ها منتشر شد، برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن ها حائز اهمیت بود.

- حاجی زاده: مشکل مدارک دانشجویان دکتری در حال بررسی است جمعی از دانش آموختگان دکتری دانشگاه های دولتی به اقدام سازمان امور دانشجویان برای اخذ هزینه فرصت مطالعاتی آن ها علیرغم داشتن نامه عدم کاریابی طی یکسال اخیراعتراض کردند.

این دانشجویان علاوه بر اعتراضات حضوری، به دلیل عدم رسیدگی سازمان امور دانشجویان نامه ای را به منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نوشتند و عنوان کردند، سازمان امور دانشجویان طی اقدامی بی سابقه و خلاف رویه قانونی، بعد از اعلام اصلاحیه دستورالعمل مذکور به شماره 77551/9 مصوب 31/4/99، با وجود تقدیم نامه عدم کاریابی از سوی دانش آموخته، اقدام به لغو تعهد فرصت ننموده و خواستار عودت ارز اعطایی دوره فرصت مطالعاتی به نرخ روز شده است.

اساساً این اصلاحیه شامل آن دسته از دانش آموختگانی که قبلاً مشمول دستورالعمل قبلی بوده اند، نمی گردد.

پس از این اعتراض به سراغ حاجی زاده، مدیرکل امور سازمان امور دانشجویان رفتیم و موضوع را پیگیری کردیم که وی درپاسخ به اعتراض این دانشجویان گفت: بر اساس قوانین، دانشجویانی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اعتراضات دانش آموختگان دکتری تا ممنوعیت استعلام مدارک از دانشگاه های خارجی

از اعتراضات دانش آموختگان دکتری تا ممنوعیت استعلام مدارک از دانشگاه های خارجی