مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 22:202020-12-02ورزشي

برد پرگل پاریس درخانه منچستر با دبل نیمار


پاری سن ژرمن شکست بازی رفت مقابل منچستریونایتد را امشب در اولدترافورد تلافی کرد و میزبان 10نفره را با برتری سه بر یک پشت سر گذاشت تا به صعود امیدوار شود - در شب دوم از هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 6 دیدار از ساعت 23:30 به وقت ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در مهمترین بازی منچستر یونایتد در اولدترافورد 3 بر یک مقابل پاری سن ژرمن شکست خورد.

منچستریونایتد 0-1 پاری سن ژرمن؛ نیمار (6): پس از این که رشفورد توپ را در نیمه زمین حریف از دست داد، پاریسی ها ضد حمله سریعی تدارک دیدند و سپس پاس ام باپه از پشت محوطه جریمه در فضای پشت مدافعان به نیمار رسید و این بازیکن هم از زاویه ای نه چندان ایده آل دروازه دخیا را باز کرد.

منچستریونایتد 1-1 پاری سن ژرمن؛ رشفورد (32): پس از این که شوت مارسیال از پشت محوطه جریمه توسط ناواس برگشت داده شد، این بار رشفورد از حوالی محوطه جریمه شوت زد که اثر گذاری دنیلو پریرا باعث شد توپ با تغییر مسیری فاحش وارد دروازه تیم مهمان شود.

منچستریونایتد 1-2 پاری سن ژرمن؛ مارکینیوش (69): پس از شوت زمینی هررا از پشت محوطه جریمه، توپ با سرعت بالا به دیالو رسید تا این بازیکن به طور تک ضرب توپ را به سمت دیگر محوطه جریمه و برای مارکینیوش بفرستد و این مدافع پیش تاخته هم به راحتی از چند قدمی دروازه، دخیا را مغلوب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برد پرگل پاریس درخانه منچستر با دبل نیمار

برد پرگل پاریس درخانه منچستر با دبل نیمار