مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 19:052020-12-02بين الملل

سازمان ملل؛ 20 هزار جنگجوی خارجی در لیبی حضور دارند


یک مقام سازمان ملل متحد در امور لیبی نسبت به وقوع بحران جدی در این کشور جنگ زده به دلیل از بین رفتن زیر ساخت ها و حضور مزدوران و جنگجویان هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مقام ارشد سازمان ملل متحد در امور لیبی روز چهارشنبه با هشدار نسبت به وقوع بحران جدی و نقض تحریم های تسلیحاتی در لیبی  گفت که حداقل 20 هزار جنگجو و مزدور خارجی در این کشور حضور دارند.

به نوشته روزنامه انگلیسی ایندیپندنت استفانی ویلیامز کفیل نماینده سازمان ملل در امور لیبی در نشست مجمعی برای حل اختلافات لیبی به میزبانی این سازمان گفت: این یک نقض تکان دهنده  از حاکمیت لیبی است .

نقض آشکار تحریم تسلیحاتی.

این مجمع 75 عضوی در تلاش است تا طرف های متخاصم در لیبی را در مورد ساز وکاری که بتواند یک دولت انتقالی برای هدایت کشور از طریق برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و مجلس در دسامبر 2021 به توافق برساند.

این مقام سازمان ملل برخی دولت های خارجی را به دلیل آنچه که رفتار کاملا مصون از مجازات و تشدید درگیری ها در این کشور با حضور مزدوران و سلاح های جنگی خواند، مورد انتقاد قرارداد.

ویلیامز همچنین در مورد از بین شبکه برق در لیبی به دلیل فساد و سو مدیریت هشدار داد و افزود، با توجه به اینکه فقط 13 نیروگاه  27 نیروگاه لیبی هم اکنون کار می کنند ،این کشور به یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل؛ 20 هزار جنگجوی خارجی در لیبی حضور دارند

سازمان ملل؛ 20 هزار جنگجوی خارجی در لیبی حضور دارند