مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 14:202020-12-02سياسي

اعلام جزییات محدودیت های کرونایی هفته آینده/پیشنهاد تداوم تعطیلی تهران و اصناف


رییس کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: رعایت هر یک از اصول فاصله گذاری، اجرای پروتکل ها و تقویت بهداشت یا درمان، محدودیت و مدیریت هوشمند به تنهایی کافی نیست و یک طرح جامع مدیریت هوشمند لازم است.

همچنین برنامه ها باید قابل اجرا، اثر بخش و کم هزینه باشند و وجود یک همبستگی کامل بین مجریان، تصمیم سازان و تصمیم گیرندگان الزامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین ذوالفقاری در جلسه شورای فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران که با حضور فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران، استاندار تهران، روسای دانشگاه های علوم پزشکی و سایر اعضا برگزار شد، در خصوص تصمیم سازی ها، گفت: تصمیم گیری های پراکنده و جزیره ای باعث صرف هزینه و عدم حصول نتیجه مطلوب است.

ذوالفقاری با اشاره به طرح هوشمند اعمال محدودیت های کرونایی، گفت: در این طرح وضعیت استان ها براساس شاخص های تعیین شده از سوی وزارت بهداشت در هر هفته ارزیابی می شود و محدودیت ها با توجه به وضعیت آنها به صورت هفتگی تعیین می شود یعنی اگر استانی از وضعیت قرمز به شرایط نارنجی رسید، اعمال محدودیت ها در آن استان کاهش می یابد اما اگر هفته آینده به وضعیت قرمز بازگشت اعمال محدودیت ها افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات محدودیت های کرونایی هفته آینده/پیشنهاد تداوم تعطیلی تهران و اصناف

اعلام جزییات محدودیت های کرونایی هفته آینده/پیشنهاد تداوم تعطیلی تهران و اصناف