مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-02اقتصادي

الزام کشتارگاه های مرغ جهت ثبت نام در سامانه جامع تجارت


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران از الزام کشتارگاه های مرغ جهت ثبت نام در سامانه جامع تجارت خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران از الزام کشتارگاه های مرغ جهت ثبت نام در سامانه جامع تجارت خبر داد.

حسینقلی قوانلو گفت: با توجه به ضرورت رصد کالا در زنجیره تجاری کشور، تمامی کشتارگاه های مرغ ملزمند تا در سامانه جامع تجارت ثبت نام نمایند.

وی افزود: با توجه به اینکه کالای گوشت مرغ هم اکنون در اولویت اجرای طرح رصد کالا در زنجیره تجاری قرار دارد ضروریست اطلاعات تولید، خرید و فروش این کالا در سامانه جامع تجارت از سوی کشتارگاه ها ثبت گردد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در ادامه به مصوبه کارگروه ملی رصد کالا در زنجیره تجاری اشاره و خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبات این کارگروه تمامی کشتارگاه های مرغ سراسر کشور موظف به ثبت نام، اخذ نقش و درج اطلاعات در سامانه مذکور هستند.

قوانلو در ادامه تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی، عدم ثبت در سامانه جامع و یا دیگر تخلفات اقتصادی از قبیل عدم صدور فاکتور با مرتکبین برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

وی در پایان از عموم شهروندان استان مازندران تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی، احتکار، عدم درج کالا، عدم صدور ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام کشتارگاه های مرغ جهت ثبت نام در سامانه جامع تجارت

الزام کشتارگاه های مرغ جهت ثبت نام در سامانه جامع تجارت