مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 08:052020-12-02اقتصادي

لزوم نظارت بیشتر بر خودروهای دیزلی و صنایع برای کنترل آلودگی هوای پایتخت


مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به تأثیر نوع سوخت بر میزان آلودگی هوا گفت: بعد از پیگیری های به عمل آمده، کیفیت سوخت مصرفی در تهران به خصوص سوخت خودروهای دیزلی نسبت به سال های ابتدایی دهه 90 بسیار بهتر شده است.

- مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به تأثیر نوع سوخت بر میزان آلودگی هوا گفت: بعد از پیگیری های به عمل آمده، کیفیت سوخت مصرفی در تهران به خصوص سوخت خودروهای دیزلی نسبت به سال های ابتدایی دهه 90 بسیار بهتر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حسین شهیدزاده افزود: مدت هاست در نمونه هایی که از جایگاه های تحویل سوخت برداشت می کنیم، تخطی فاحشی از استانداردها ندیده ایم و هم بنزین و هم گازوییل نمونه برداری شده معمولاً در محدوده مجاز قرار دارند.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اعلام اینکه امسال پاییز کم تلاطمی از نظر وزش باد نسبت به پاییز پارسال داشتیم، گفت: در نتیجه این شرایط ماندگاری آلودگی هوا در تهران نسبت به سال گذشته بیشتر شده است و چنین وضعیتی می طلبد که خودمان هم بیشتر رعایت کنیم و به عنوان نمونه از خودرویی که می دانیم پاک و سالم نیست، استفاده نکنیم و یا اگر مجبور به استفاده از خودروی خود هستیم، حتماً آن را تعمیر کنیم تا بتوانیم برای آن معاینه فنی برتر بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نظارت بیشتر بر خودروهای دیزلی و صنایع برای کنترل آلودگی هوای پایتخت

لزوم نظارت بیشتر بر خودروهای دیزلی و صنایع برای کنترل آلودگی هوای پایتخت