مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 05:302020-12-02فناوري

تکنیک برچسب زنی و سوار شدن بر واگن چیست؟


معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال گفت: توصیه من به مردم این است که در انتخاب های مهم زندگی شان با عقل و استدلال پیش روند نه با آنچه فضای مجازی و رسانه ها به آنها می گویند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، محمدصادق افراسیابی معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، در پایان قسمت 17 مجموعه تلویزیونی چای نت درباره آشنایی با دو تکنیک برجسته سازی و روش سوار شدن به واگن گفت: شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یک روز یکی از آشنایانتان در شبکه های اجتماعی تبلیغ شامپوی معجزه گر را دیده و از این شامپو استفاده کرده و بعد از استفاده نه تنها معجزه شامپو این نبوده که موهایش رشد کند بلکه معجزه اش فقط این بوده که همان مویی را هم که داشته را از دست داده است.

وی ادامه داد: دو تکنیکی که امروز خیلی زیاد کاربرد آن را در شبکه های اجتماعی و ماهواره ای و فضای مجازی می بینیم تکنیکی به نام فن سوار شدن بر واگن و تکنیک برچسب زنی است.

اغلب مردم برای تصمیم گیری درباره رفتار خرید حتی رفتارهای رای دهی، تبلیغاتی، تجاری، انتخاباتی خودشان بیشتر احساسی عمل می کنند تا منطقی و استدلالی.

افراسیابی ادامه داد: وقتی شما می خواهید کالایی را خریداری کنید درباره آن تحقیق نمی کنید و خیلی اوقات حس مثبتی به کالا دارید و آن را خریداری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکنیک برچسب زنی و سوار شدن بر واگن چیست؟

تکنیک برچسب زنی و سوار شدن بر واگن چیست؟