مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 03:352020-12-02سياسي

آخرین وضعیت از هفت تپه / کارگران در انتظار تحقق وعده ها مشغول کارند!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیش از 60 روز از برگزاری آخرین جلسه حل مشکلات شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در مجلس می گذرد و با وجود وعده هایی که داده شد، - آخرین وضعیت از هفت تپه / کارگران در انتظار تحقق وعده ها مشغول کارند! کارگران هفت تپه خواستار تعیین تکلیف هر چه سریعتر پرونده تخلفات ارزی مالک شرکت و تحقق وعده های مسئولان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیش از 60 روز از برگزاری آخرین جلسه حل مشکلات شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در مجلس می گذرد و با وجود وعده هایی که داده شد، هنوز برخی مشکلات کارگران این شرکت حل نشد.

خلع ید کارفرمای شرکت هفت تپه یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسات بود که در مجلس شورای اسلامی برگزار می شد، اما تاکنون در حال بررسی است و اتفاق خاصی صورت نگرفته است.

در آخرین جلسه که نهم مهرماه در این خصوص برگزار شد، تصمیماتی از سوی نمایندگان اتخاذ شد و برابر آن، قرار بود ظرف 2 ماه به میزان 3000 اراضی شرکت کاشت شود، اما به گفته کارگران، هنوز این میزان کشت صورت نگرفته است.

علاوه بر آن مقرر شد که 7 درصد سهم بیمه به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز شود و حقوق های معوق کارگران شرکت از سوی کارفرما پرداخت شود، اما به گفته آنها، این وعده هم با تأخیر و تعلل هایی در حال محقق شدن است و مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت از هفت تپه / کارگران در انتظار تحقق وعده ها مشغول کارند!

آخرین وضعیت از هفت تپه / کارگران در انتظار تحقق وعده ها مشغول کارند!