مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 18:402020-12-01پزشكي

16 واحد صنفی در آستارا پلمب شد


رعایت نشدن موازین بهداشتی از سوی کارگران و کارکنان انبارهای بسته بندی محصولات کشاورزی از علت های شیوع کروناست و پایش انبارها و غربالگری کارکنان آنها الزامی است.

- سرپرست شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: 16 واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا پلمب شد و متصدیان آنها به دادگاه معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا فرید بصیری مقدم غروب سه شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری آستارا اظهار کرد: در 2 روز گذشته 368 بار از واحدهای صنفی بازرسی شده و بیشتر واحدهای متخلف قلیانسراها هستند.

وی بیان کرد: متاسفانه عده ای هنوز خطر کرونا را باور نکرده اند و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی از سوی افراد بی توجه، باعث افزایش مبتلایان و قربانیان کرونا می شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: در ماه جاری 225 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان بستری شده اند و ابتلای 61 بیمار قطعی شده و ظرفیت بیمارستان برای پذیرش بیماران کرونا تکمیل است.

وی ادامه داد: رعایت نشدن موازین بهداشتی از سوی کارگران و کارکنان انبارهای بسته بندی محصولات کشاورزی از علت های شیوع کروناست و پایش انبارها و غربالگری کارکنان آنها الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 واحد صنفی در آستارا پلمب شد

16 واحد صنفی در آستارا پلمب شد