مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 18:152020-12-01سياسي

پایان بی حاصل نشست کمیته قانون اساسی سوریه در ژنو سوییس


چهارمین نشست گفت وگوهای کمیته قانون اساسی سوریه بدون دستیابی به پیشرفتی در موضوع بازگشت آوارگان این کشور در ژنو سوییس پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، چهارمین دور از نشست کمیته قانون اساسی سوریه بین هیأت دولت این کشور با مخالفان در ژنو سوییس امروز سه شنبه بدون دستیابی به نتایج ملموسی پایان یافت.

شبکه خبری سوریه الاخباریه گزارش داد که هیأت مذاکره کننده دولت سوریه در دومین روز نشست بر دو اصل ملی مهم که همان پرونده انسانی و موضوع رفع تحریم های غیرقانونی علیه ملت سوریه بود، تأکید کرد.

هیأت مذکور دیروز در اولین روز بر اهمیت موضوع بازگشت آوارگان سوری به کشورشان به عنوان یک اصل ملی فراگیر تأکید کرده بود.

بر اساس این  گزارش برخی از اعضای هیأت مذاکره کننده دولت سوریه بر این مسئله که پرونده انسانی مجزا نبوده و باید به دور از استانداردهای دوگانه بررسی شود تأکید کرد و از اقدام برخی از کشورها در سوء استفاده از این پرونده در داخل و خارج از سوریه انتقاد کردند و از جامعه جهانی خواستند به قوانین بین المللی ملزم بوده و از سوء استفاده کردن از این مسئله پرهیز کند.

هیأت دولت سوریه در چهارمین نشست کمیته بررسی قانون اساسی این کشور همچنین از تحریم های یکجانبه آمریکا علیه سوریه انتقاد کرد و گفت که کشورهای مخالف این کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان بی حاصل نشست کمیته قانون اساسی سوریه در ژنو سوییس

پایان بی حاصل نشست کمیته قانون اساسی سوریه در ژنو سوییس