مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 16:552020-12-01ورزشي

جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی توفیق در زنجان برگزار می شود


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: جشنواره فرهنگی، هنری، ورزشی توفیق (گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) در زنجان برگزار می شود.

- غلامرضا نظری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: جشنواره فرهنگی، هنری، ورزشی توفیق (گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ) برگزار می شود.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ارتقای سطح فرهنگ و آگاهی های عمومی، تقویت همبستگی، انسجام و نشاط اجتماعی در میان شهروندان، شناسایی قابلیت ها و توانمندی های فردی در عرصه های فرهنگی، هنری، ورزشی و بسترسازی برای رشد و بالندگی آنها، توسعه مسؤولیت پذیری نهادهای ذیربط از طریق مشارکت در برگزاری جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره شامل سه بخش فرهنگی، هنری، ورزشی و رسانه ای با 23 رشته به صورت مجاز  برگزار می شود، اضافه کرد: بخش ویژه جشنواره با موضوعیت سردار شهید قاسم سلیمانی و کرونا برگزار خواهد شد.

نظری تصریح کرد: بخش فرهنگی جشنواره در رشته روخوانی قرآن بصورت صحیح خوانی در دو بخش آقایان و بانوان زیر 12 سال، در رشته مفاهیم قرآنی و نهج البلاغه نیز در دو بخش زن و مرد در همه رده های سنی و در رشته دست سازه با مواد دور ریختنی نیز به صورت خانوادگی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی توفیق در زنجان برگزار می شود

جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی توفیق در زنجان برگزار می شود