مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 15:102020-12-01سياسي

موافقت وزیر بهداشت با تغییر پیمانکار بیمارستان 700 تختخوابی قزوین


تغییر پیمانکار بیمارستان 700 تختخوابی برای سرعت دادن به روند ساخت این پروژه کلیدی استان بسیار مهم بود، لذا مذاکرات مختلفی برای این موضوع انجام شد و با توجه به اعلام آمادگی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) مقدمات ورود قرارگاه به عنوان پیمانکار .

- ایسنا/قزوین نماینده قزوین گفت: تغییر پیمانکار بیمارستان 700 تختخوابی برای سرعت دادن به روند ساخت این پروژه کلیدی استان بسیار مهم بود، لذا مذاکرات مختلفی برای این موضوع انجام شد و با توجه به اعلام آمادگی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) مقدمات ورود قرارگاه به عنوان پیمانکار جدید در حال انجام است و وزیر بهداشت و درمان نیز قول مساعد داد تا این پروژه را به قرارگاه خاتم الانبیا بسپارد.

دکتر فاطمه محمدبیگی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به همراه دکتر شهریاری، رییس کمیسیون بهداشت و درمان، پیمان نامدار، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و معاونان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) ضمن دیدار با دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان، پیگیر بهبود زیرساخت های لازم برای حوزه بهداشت و درمان استان قزوین شد.

فاطمه محمدبیگی درخصوص جزییات این دیدار گفت: طی شش ماه گذشته به همراه مجمع نمایندگان جلسات متعددی با دکتر نوبخت و وزیر بهداشت داشته و پیگیر موضوعات مختلف از جمله بیمارستان مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت وزیر بهداشت با تغییر پیمانکار بیمارستان 700 تختخوابی قزوین

موافقت وزیر بهداشت با تغییر پیمانکار بیمارستان 700 تختخوابی قزوین