مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 13:352020-12-01دانش

بسیج دانشجویی آزاد اهواز از استاندار خوزستان برای حضور در جلسه پرسش و پاسخ دعوت کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اهواز در نامه ای خطاب به غلامرضا شریعتی، استاندار استان خوزستان، آمادگی خود را جهت برگزاری جلسه پرسش و مطالبه گری دانشجویی با موضوع مسائل و مشکلات استان خوزستان با رعایت کامل دستورالعمل .

- بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اهواز در نامه ای خطاب به استاندار خوزستان، آمادگی خود را جهت برگزاری جلسه پرسش و مطالبه گری دانشجویی با موضوع مشکلات استان اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اهواز در نامه ای خطاب به غلامرضا شریعتی، استاندار استان خوزستان، آمادگی خود را جهت برگزاری جلسه پرسش و مطالبه گری دانشجویی با موضوع مسائل و مشکلات استان خوزستان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی اعلام کرد.

در این نامه آمده است:همانگونه که مستحضر هستید پاسخگویی شفاف و صادقانه به مردم از شاخصه های اصلی و کلیدی ارزیابی مسئولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ لذا از آنجاییکه بنا به مسئولیت دانشجویی و دانشگاهی خود، پرسشگری از مسئولین و پیگیری مطالبات بحق ملت را وظیفه ی خود دانسته و از سوی دیگر پاسخگویی به خواسته های مردم را وظیفه و شاخص جدی کارآمدی کارگزاران نظام میدانیم، به عنوان بسیج دانشجویی آمادگی خود را جهت برگزاری جلسه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانشجویی آزاد اهواز از استاندار خوزستان برای حضور در جلسه پرسش و پاسخ دعوت کرد

بسیج دانشجویی آزاد اهواز از استاندار خوزستان برای حضور در جلسه پرسش و پاسخ دعوت کرد