مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:202020-12-01سياسي

درخشش گیلان در جشنواره ملی «آیینه زمان»


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در جشنواره ملی آیینه زمان 9 نفر از دانش آموزان و فرهنگیان استان گیلان در رشته های فرهنگی و هنری موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

- ایسنا/گیلان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در جشنواره ملی آیینه زمان 9 نفر از دانش آموزان و فرهنگیان استان گیلان در رشته های فرهنگی و هنری موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

جمیل عباسی غریب در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت آشنایی نسل جدید با سیره زندگی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار کرد: جشنواره ملی آیینه زمان با هدف معرفی و ترویج اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به نسل جوان و پیوند عمیق فرهنگیان و دانش آموزان با رهنمودها و افکار حضرت امام راحل(ره) برگزار شد.

وی با بیان اینکه جشنواره ملی آیینه زمان در 22 رشته فرهنگی و هنری شامل آثار هنری، تجسمی، نقاشی، عکاسی، خوشنویسی، هنرهای آوایی و در حوزه ادبی شعر و داستان، خبرنویسی، نمایش فیلم و بیان جمله ای زیبا یا خاطره ای از امام راحل(ره) برگزار شد، گفت: از بین 28 هزار اثر کشوری ارسالی به دبیرخانه، استان گیلان با ارسال بیش از 4200 اثر به این جشنواره به عنوان یکی از پنج استان برتر معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش گیلان در جشنواره ملی «آیینه زمان»

درخشش گیلان در جشنواره ملی «آیینه زمان»