مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-01پزشكي

آرامستان های اردستان متولی ندارد


مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: 11 آرامستان شهری و بیش از 90 آرامستان روستایی در شهرستان اردستان وجود دارد که هیچ کدام متولی ندارند.

- ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: 11 آرامستان شهری و بیش از 90 آرامستان روستایی در شهرستان اردستان وجود دارد که هیچ کدام متولی ندارند.

حسن ذبیحی، امروز (سه شنبه-11 آذر) در کارگروه ساماندهی تخصصی آرامستان های شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: آماری که شبکه بهداشت و درمان از آرامستان های شهرستان دارد، 11 مورد شهری است که 8 مورد آن در شهر اردستان و بیش از 90 آرامستان روستایی است که متأسفانه هیچ کدام از آنها متولی ندارند.

وی با بیان اینکه شهرستان اردستان بیشترین آرامستان های روستایی استان را دارد، افزود: در هیچ کدام از آرامستان های شهرستان ثبت اطلاعات مرگ و میر و نحوه دفن وجود ندارد، همچنین به دلیل مشخص نبودن مالکیت و متولی در آرامستان ها، دفن اموات به صورت غیرمجاز انجام می شود که نیازمند است شهرداری ها و دهیاری نسبت به تعیین تکلیف این املاک و محصور کردن آن ها پیگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان ساماندهی آرامستان های شهرستان را الزامی عنوان کرد و گفت: هر وقت آرامستان ها ساماندهی نداشته باشد نظارت بر آن نیز بسیار مشکل است و عملا هر زمانی که اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامستان های اردستان متولی ندارد

آرامستان های اردستان متولی ندارد