مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-01اقتصادي

نزدیک به 3700تن سیمان تاریخ مصرف گذشته در هرمزگان کشف شد


فرمانده انتظامی هرمزگانان از کشف 3 هزار و 699 تن سیمان تاریخ مصرف گذشته به ارزش 10 میلیارد ریال در استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار غلامرضا جعفری گفت: در راستای برخورد با اخلال گران نظام اقتصادی کشور و در پی اعلام کارشناسان سازمان صمت مبنی بر فروش و عرضه سیمان تاریخ گذشته در سطح شهرستان بندرعباس، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی استان پس از هماهنگی قضایی در قالب اکیپ گشت مشترک و در معیت کارشناسان تعزیرات حکومتی و اداره صمت از انبار دپوی سیمان واقع در گمرک شهید رجایی بازدید کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با بررسی های انجام شده مشخص شد مقدار 3 هزار و 699 تن سیمان پرتلند در خرداد ماه سال جاری به کشور قطر صادر و با توجه به انقضاء تاریخ آن ها (سال 2018)، سیمان ها به کشور عودت می شود و مسئولین کارخانه با سوءنیت و در جهت کسب منفعت اقدام به فروش غیرقانونی سیمان ها به شرکت های بتن سازی شهرستان کرده اند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه نماینده کارخانه احضار و پس از انجام تحقیقات پرونده تکمیل به همراه متهم برای کسب تکلیف قضایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد، خاطرنشان کرد: ارزش کالای کشف شده برابر اعلام کارشناسان 10 میلیارد ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزدیک به 3700تن سیمان تاریخ مصرف گذشته در هرمزگان کشف شد

نزدیک به 3700تن سیمان تاریخ مصرف گذشته در هرمزگان کشف شد