مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-01اقتصادي

نکات مهم در خصوص ماسک سه لایه


ماسک سه لایه، یک نوع ماسک تنفسی است که به منظور محافظت از ورود عوامل زیان آور مانند باکتری ها، ویروس ها و ذرات گرد و غبار، به دهان و بینی استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام طب تولید، ماسک سه لایه ظاهری مستطیلی شکل دارد و ابعاد استاندارد این ماسک ها 10*17 سانتیمتر می باشد.

همه چیز در مورد ماسک سه لایه این ماسک ها از دو لایه اسپان باند و یک لایه میانی ملت بلون تشکیل می شوند و هر کدام از این لایه ها کارایی جدایی دارند.

لایه های اسپان باند مانند یک الک از ورود ذرات آلوده مانند ذرات گرد و غبار و همچنین ویروس های به صورت مکانیکی جلوگیری می کنند و لایه ملت بلون به صورت الکترواستاتیکی از ورود ذرات محافظت می کند.

مصرف عمده ماسک سه لایه در بیمارستان ها بوده و مناسب استفاده پرستاران، پزشکان و جراحانی است که با بیماران عفونی برخورد دارند.

همچنین برای مناطقی که درگیر گرد و غبار هستند این ماسک برای جلوگیری از ذرات آلوده هوا استفاده می شود.

کسانی که در مراکز تهیه غذا مشغول به کار هستند و به صورت مستقیم در فرایند تهیه غذا دخالت دارند برای رعایت موارد بهداشتی ملزم به استفاده از این ماسک ها می باشند.

و همچنین در شرایط فعلی بحران جهانی کرونا و شیوع گسترده بیماری، تمامی مردم وظیفه دارند از ماسک استفاده کنند و ماسک سه لایه گزینه ی بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات مهم در خصوص ماسک سه لایه

نکات مهم در خصوص ماسک سه لایه