مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-01اقتصادي

اکونومیست: ایران به دولت بایدن خوش بین نباشد


اکونومیست با هشدار نسبت به خوش بینی ها در خصوص افزایش قابل توجه صادرات نفت ایران در دولت بایدن نوشت: رشد درآمد نفتی ایران احتمالاً محدود خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، اکونومیست در تحلیل لایحه بودجه سال 1400 ایران با هشدار نسبت به خوش بینی بعضی کارشناسان در خصوص افزایش قابل توجه صادرات نفت ایران در دولت بایدن نوشت که رشد درآمد نفتی ایران احتمالاً محدود خواهد بود، چرا که انتظار می رود مذاکره با آمریکا طولانی باشد و فرایند برداشتن تحریم نفتی ایران کند پیش برود.

کابینه دولت ایران روز یکشنبه دوم آذر تشکیل جلسه داد تا پیش نویس بودجه سال 1400 را بررسی کند، پیش نویسی که درآمد نفتی بسیار کمتری را در مقایسه با بودجه سال جاری پیش بینی کرده است.

اکونومیست در گزارش خود در تحلیل لایحه بودجه 1400 ایران نوشت: تاکنون جزییات کمی در خصوص لایحه بودجه سال آینده منتشر شده است.

روحانی ابتدای نشست کابینه در جملاتی کلی از کاهش وابستگی به درآمد نفتی، گسترش خصوصی سازی و تلاش برای کاهش فقر در این لایحه خبر داد.

اما مقامات ارشد سازمان برنامه وبودجه از در نظر گرفتن قیمت 40 دلاری برای نفت و پیش بینی صادرات روزانه 650 هزار بشکه نفت در این لایحه سخن گفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکونومیست: ایران به دولت بایدن خوش بین نباشد

اکونومیست: ایران به دولت بایدن خوش بین نباشد