مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 07:552020-12-01اقتصادي

اجرای بزرگ ترین طرح بازآفرینی شهری غرب کشور در سنندج


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: طرح هفت باغ به عنوان بزرگ ترین پروژه بازآفرینی شهری غرب کشور در سنندج اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهرام ملکی اظهار کرد: در جریان جلسه ستاد بازآفرینی شهری که با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استان کردستان برگزار شد، طرح هفت باغ سنندج به عنوان یکی از اولویت های این ستاد معرفی شد.

وی افزود: این طرح با راهبری شرکت بازآفرینی شهری ایران و با اولویت اجرای باغ کتاب در اجرایی خواهد شد و در همین راستا نیز تفاهم نامه ای با شرکت بازرگانی غله ایران منعقد خواهد شد تا انبار قدیمی این شرکت نیز به این طرح ملحق شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان کردستان اعلام کرد: هفت باغ بزرگترین طرح بازآفرینی شهری در غرب ایران بوده و اجرای آن تحولی شگرف را در حوزه بازآفرینی مرکز استان ایجاد خواهد کرد.

ملکی تاکید کرد: بر اساس توافق به عمل آمده استانداری کردستان همکاری و پشتیبانی لازم را برای این پروژه مهم انجام خواهد داد.

وی افزود: عملیات اجرایی فاز نخست پروژه هفت باغ سنندج به زودی آغاز می شود و محدوده مورد نظر با احتساب اراضی پیرامونی و همچنین ورزشگاه شهید ملک نیا 34 هکتار مساحت دارد و در شمال شهر سنندج و در مجاورت محله تاریخی چهارباغ قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بزرگ ترین طرح بازآفرینی شهری غرب کشور در سنندج

اجرای بزرگ ترین طرح بازآفرینی شهری غرب کشور در سنندج