مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 07:502020-12-01اقتصادي

کمک 210 میلیون تومانی خیر فرهنگی نهاوند به دانش آموزان نیازمند


مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: یک خیر فرهنگی در نهاوند به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند 210 میلیون تومان هزینه کرده است.

- محمدحسین دارایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: یک بانوی خیر فرهنگی در نهاوند به منظور کمک به دانش آموزان و خانواده های نیازمند آسیب دیده از کرونا 210 میلیون تومان هزینه کرده است.

وی با اشاره به کمک های این بانوی فرهنگی گفت: از مجموع کمک های اهدایی بالغ بر یک میلیاد و 500 میلیون ریال آن در قالب بسته های غذایی، پوشاک، یخچال، بخاری، تلویزیون و دیگر مایحتاج ضروری زندگی بوده است.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند بدون نام بردن از این خیر بدلیل عدم رضایت وی گفت: طی روزهای اخیر نیز تعداد 21 دستگاه تبلت به ارزش بیش از  600 میلیون ریال تهیه و به دانش آموزان فاقد گوشی برای بهره مندی از آموزش های شبکه شاد اهدا شده است.

وی افزود: البته تاکنون تعدادی دیگر از خیران شهرستان نیز  تبلت هایی را از طریق انجمن های اولیا و مربیان مدارس برای دانش آموزان فاقد گوشی خریداری کرده و در اختیار مدارس گذاشته اند که خواستار عدم عنوان نامشان در فضاهای مجازی شده اند.

دارایی در پایان گفت: ما از خیران در خواست داریم با توجه به اینکه هنوز دانش آموزانی هستند که به خاطر نداشتن گوشی نتوانسته اند همپای سایر دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 210 میلیون تومانی خیر فرهنگی نهاوند به دانش آموزان نیازمند

کمک 210 میلیون تومانی خیر فرهنگی نهاوند به دانش آموزان نیازمند