مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 07:402020-12-01سياسي

گسترش همکاری دانشگاه باقرالعلوم و دانشکده الهیات دانشگاه ارسطو


رییس دپارتمان مطالعات اسلامی دانشکده الهیات دانشگاه ارسطو در دیدار مجازی با رایزن فرهنگی کشورمان در یونان از هرگونه همکاری با دانشگاه ها و مراکز علمی ایران استقبال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی نیکخواه قمی، رایزن فرهنگی کشورمان در یونان در دیدار مجازی با خانم انگلیکی زیاکا، رییس دپارتمان مطالعات اسلامی دانشکده الهیات دانشگاه ارسطو در خصوص استمرار فعالیت های علمی ـ فرهنگی مشترک بحث و تبادل نظر کردند.

در این دیدار که به دلیل شرایط قرنطینه حاکم بر یونان به صورت مجازی و از بستر اسکایپ صورت پذیرفت، خانم آنگلیکی زیاکا ضمن تأکید بر اهمیت تداوم همکاری ها گفت: من و تعدادی از اساتید این دانشگاه قریب به ده سال است که با نمایندگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آتن همکاری داریم و امیدواریم این همکاری ها در آینده گسترش یابد.

زیاکا در ادامه ضمن توضیح در خصوص دانشکده الهیات دانشگاه ارسطو و دپارتمان مطالعات اسلامی، آموزش زبان فارسی در این دانشکده را بسیار مهم دانست و از آن به عنوان یک پیشران در گسترش همکاری ها در سایر بخش ها یاد کرد.

رییس دپارتمان مطالعات اسلامی دانشکده الهیات دانشگاه ارسطو اظهار کرد: زبان فارسی از سال 1990 در این دانشگاه تدریس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری دانشگاه باقرالعلوم و دانشکده الهیات دانشگاه ارسطو

گسترش همکاری دانشگاه باقرالعلوم و دانشکده الهیات دانشگاه ارسطو