مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 07:402020-12-01سياسي

کاریکاتوری از پارلمان شهری باقی مانده است/ معضل تقلیل شوراهای شهر به شورای شهرداری


سالاری با انتقاد از کاهش اختیارات شوراهای شهر در لایحه مصوب «مالیات بر ارزش افزوده» گفت: تصمیم مجلس با هیچ یک از اصول حکمرانی شهری همخوانی نداشته و رویکردی سرتاسر به سمت تضعیف نهاد شوراست.

- سالاری با انتقاد از کاهش اختیارات شوراهای شهر در لایحه مصوب مالیات بر ارزش افزوده گفت: تصمیم مجلس با هیچ یک از اصول حکمرانی شهری همخوانی نداشته و رویکردی سرتاسر به سمت تضعیف نهاد شوراست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد سالاری رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجاه و دومین جلسه شورا با تبریک روز مجلس شورای اسلامی، در خصوص تصمیم روز یکشنبه نمایندگان مجلس درباره اختیارات نهاد شوراهای شهر کشور تذکر داد.

سالاری توضیح داد: اظهار نظر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه عودت شده از سوی شورای نگهبان تحت عنوان لایحه مالیات بر ارزش افزوده در روز یکشنبه 9 آبان 99 در صحن علنی مجلس مطرح شد و عیناً به تصویب رسید.

تصمیمی فوق العاده مهم و تعیین کننده در تاریخ کشور و البته فوق العاده تاثیرگذار در تضعیف جایگاه نهاد شوراها که به واسطه چالش های مبتلابه کشور کمتر مورد توجه قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر اساس ماده 53 اصلاحیه این قانون، وزارت کشور از این پس و راسا نسبت به ابلاغ عناوین، ماخذ و حداکثر نرخ عوارض شهری در کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاریکاتوری از پارلمان شهری باقی مانده است/ معضل تقلیل شوراهای شهر به شورای شهرداری

کاریکاتوری از پارلمان شهری باقی مانده است/ معضل تقلیل شوراهای شهر به شورای شهرداری