مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 07:302020-12-01سياسي

کارگاه های نقد شعر بر بستر مجازی برگزار خواهد شد


مسؤول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری فارس، گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس از علاقه مندان نقد شعر و مباحث نقد ادبی دعوت کرد در سلسله جلسات مجازی نقد شعر حضور یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار، هاشم کرونی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، اعلام کرد: این سلسله جلسات با هدایت دکتر مهدی فاموری عضو هیئت علمی دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی، افزود: از مدتها قبل به فکر راه اندازی کارگاه نقد شعر و برگزاری این جلسات بودیم که شرایط حاضر سبب شد این فعالیت را در قالب یک رویداد برخط آنلاین و با حضور دکتر مهدی فاموری در سامانه SkyRoom تدارک ببینیم.

کارشناس مسؤول آفرینش های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس ادامه داد: علاقه مندان تا پایان روز 20 آذرماه جاری می توانند از طریق اعلام نام و نام خانوادگی و ذکر عبارت نقد شعر به شماره 09026518243 در این دوره ثبت نام کنند.

وی با اشاره به شرایط ناشی از پاندومی کووید 19 و تأثیر آن بر رویدادهای فرهنگی و هنری گفت: کرونا مصائب بی شماری داشته اما همین موارد سبب شده خود را به شرایط جدید عادت دهیم و راه های تازه ای را آزمایش کنیم.

به گفته کرونی، در آذرماه جاری ثبت نام 3 دوره ادبی دیگر در عرصه های شعر، طنزپردازی و داستان نیز انجام خواهد شد تا ان شاءالله فرصت گذران سالم اوقات قرطینه برای اهالی فرهنگ و ادب فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های نقد شعر بر بستر مجازی برگزار خواهد شد

کارگاه های نقد شعر بر بستر مجازی برگزار خواهد شد