مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 19:552020-11-30سياسي

اختیارات ویژه به رییس جهاد چهارمحال و بختیاری برای توسعه شهرک های کشاورزی


رییس شرکت شهرک های کشاورزی کشور گفت:تمامی اختیارات خود را در چهارمحال و بختیاری به رییس جهاد کشاورزی جهت توسعه شهرک های کشاورزی در این استان می دهم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از شهرکرد شامگاه دوشنبه جلسه ستاد شهرک های کشاورزی استان با حضور رییس شرکت شهرک های کشاورزی برگزار شد.

علی اشرف منصوری در این جلسه گفت: با گسترش و توسعه روش های کشت، کشاورزی از روش سنتی فاصله گرفت و با کاهش هزینه های تولید به سمت کشاورزی صنعتی ورود کرد که در نام گذاری های مقام معظم رهبری هیچ فعالیتی به غیر از صنعت نمی تواند چنین بهره وری را ایجاد کند حتی آبیاری قطره ای نیز چنین تولیدی ندارد.

وی افزود: در راستای سیاست های کلی نظام و سازمان جهاد کشاورزی موانع پیش روی صنعت کشاورزی باید برداشته شود، در شهرک های کشاورزی هزینه تولید کاهش می یابد و تامین انرژی به صورت متمرکز انجام می شود و با محدودیت اراضی کشاورزی نیز مواجه هستیم که نباید توسعه افقی باشد بلکه باید در راستای توسعه عمودی در قالب شهرک های کشاورزی گام برداریم.

توسعه کشاورزی راهکاری مناسب برای کاهش بیکاری در چهارمحال و بختیاری رییس شرکت شهرک های کشاورزی با بیان اینکه صادرات شهرک های کشاورزی بسیار ارزنده است، افزود: راه حل  مقوله بیکاری قسمت زاگرس نشین  توسعه شهرک های کشاورزی در این استان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختیارات ویژه به رییس جهاد چهارمحال و بختیاری برای توسعه شهرک های کشاورزی

اختیارات ویژه به رییس جهاد چهارمحال و بختیاری برای توسعه شهرک های کشاورزی